نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ولوازم آشپرخانه
نوشته شده توسط : emami

مجموعه هوم خانه سال ها است که به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. این نمایندگی در زمینه تعمیر لوازم خانگی کوچک نظیر تعمیرات مخلوط کن آبمیوه گیری و چرخ گوشت تخصص بالایی دارد. با استفاده از خدمات این مرکز، شما کمک و همراهی متخصصان و تکنسین های مجرب را به همراه خواهید داشت. به این ترتیب می توانید لوازم خانگی معیوب خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید. این مجموعه بر خود می بالد که در طول سال ها فعالیت خود توانسته تعمیرات لوازم خانگی را با کیفیت بالایی ارائه کرده و رضایت مشتریان را جلب نماید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ولوازم آشپرخانه

نمایندگی تعمیرات مخلوط کن

یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز هوم خانه تعمیر مخلوط کن می باشد. تکنسین های حاضر در این مجموعه طی دوره هایی با تمام قطعات به کار رفته در ساختمان مخلوط کن ها آشنا شده اند. به همین دلیل نیز می توانند در کمترین زمان و به صورت مطمئن آنها را عیب یابی کرده و تعمیر کنند. بر همین اساس نیز مجموعه تمامی خدمات خود را تا یک سال ضمانت می نماید. ضمانت یک ساله ی خدمات در این مرکز نشان دهنده ی اعتمادی است که نمایندگی به تعمیرکاران خود و نحوه ی عملکرد آنها دارد. طبق این ضمانت نامه مشتریان می توانند در طول یک سال اگر مخلوط کن آنها دوباره خراب شد به این نمایندگی مراجعه نمایند. در این حالت تکنسین های مجموعه وظیفه دارند تعمیرات مخلوط کن را به صورت رایگان انجام دهند.

 

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع مخلوط کن راه های ارتباطی مختلفی برای تماس با این مرکز در نظر گرفته است. تنوع راه های ارتباطی به مشتریان اجازه می دهد متناسب با شرایطی که دارند به این نمایندگی مراجعه نمایند. اگر شرایط شما برای مراجعه ی حضوری مساعد نباشد می توانید با پر کردن فرم سفارش و یا تماس از طریق شماره تلفن های مرکز، سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که به صورت آنلاین فرم ثبت سفارش را پر کنید کادر ما با شما تماس گرفته و آدرس محل و یا منزل شما را دریافت خواهند کرد. بعد از ثبت سفارش، تکنسین های ما در کمترین زمان در محل حاضر شده و نسبت به تعمیر مخلوط کن اقدام می کنند.

 

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری

 

به هنگام تماس تلفنی با هوم خانه می توانید از مشاوره ی تکنسین های آن نیز بهرمند شوید. این مشاوره ها به شما کمک می کند تا اگر مشکل دستگاه جزئی باشد خود آن را در منزل تعمیر کنید. به دلیل این که مشاوره های ارائه شده در این نمایندگی برای تعمیر آبمیوه گیری رایگان است، اگر مشکل آن حاد نباشد می توانید با استفاده از مشاوره ها به صورت رایگان آن را تعمیر نمایید. هزینه های تعمیر در این نمایندگی بسیار منصفانه است. زیرا این هزینه ها مطابق با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده اند. یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این نمایندگی که تعمیرات لوازم خانگی را آسانتر کرده است، به همراه داشتن کارت خوان سیار توسط تعمیرکاران است. لذا اگر بعد از اتمام کار تعمیرکاران پول نقد به همراه نداشته باشید می توانید با استفاده از این کارت خوان هزینه تعمیر را به راحتی پرداخت کنید.

 

هوم خانهبه عنوان نمایندگی تعمیرات انواع آبمیوه گیری در تهران ادعا دارد تمامی خدمات خود را در اسرع وقت در اختیار مشتریان قرار میدهد. طبق همین ادعا، تعمیرکاران نمایندگی در همان روز و در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. این افراد با حضور در محل، کار تعمیرات آبمیوه گیری معیوب را در محل انجام می دهد. به این ترتیب دیگر نیاز نیست مشتریان دستگاه معیوب را به محل نمایندگی انتقال دهند. البته در صورتی که نیاز به تعمیر باشد، زمان حضور تعمیرکار در محل با مشتری هماهنگ خواهد شد. تعمیرکاران ما به سرعت آبمیوه گیری را عیب یابی کرده و اقدامات لازم جهت تعمیر آن را انجام می دهند. این افراد به دلیل مهارت بالایی که در کار خود دارند آبمیوه گیری را همانند روز اول تعمیر می کنند. نحوه ی تعمیرات دستگاه به گونه ای است که هیچ تغییری در عملکرد آن ایجاد نخواهد شد.

 

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت

 

هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیر چرخ گوشت نیز فعالیت می کند تمامی هزینه ها را برای مشتریان شفاف می سازد. طبق سیاست شفاف سازی هزینه ها قبل از این که تعمیرکاران شروع به تعمیرات چرخ گوشت معیوب کنند، هزینه های تعمیر آن را برآورد می کنند. اگر مشتری به این هزینه ها راضی باشد در این صورت کار تعمیر دستگاه انجام می شود. تمامی این خدمات در جهت کسب رضایت مشتریان ارائه می شود و در نهایت منجر به ایجاد اعتماد دو طرف خواهد شد. پس شما می توانید با مراجعه به این مرکز چرخ گوشت معیوب را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان تعمیر کرده و دراختیار داشته باشید.

 

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ولوازم آشپرخانه

 

نمایندگی مجازهوم خانه به منظور حفظ کیفیت کار چرخ گوشت بعد از تعمیر، از تعویض قطعات معیوب آن خودداری می کند. به همین منظور نیز تعمیرکار چرخ گوشت حاضر در واحد فنی این نمایندگی تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه یا قطعات معیوب می گذارد. البته این در حالتی است که قطعه ی آسیب دیده قابلیت تعمیر داشته باشد. در صورتی که پس از تلاش تعمیرکاران قطعه تعمیر نشد آنها اقدام به تعویض این قطعات می کنند. در تعمیرات چرخ گوشت آنها برای جایگزینی قطعات معیوب از قطعات اورجینال استفاده می نمایند. این امر سبب می شود کیفیت کار و راندمان چرخ گوشت بعد از تعمیر هیچ تغییر نکرده و همانند سابق کار کند.

 

هوم خانه بهترین انتخاب

 

مجموعه هوم خانه مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی در تهران بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. این مرکز با بیش از نیم قرن سابقه ی درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی توانسته رضایت مشتریان را جلب کرده و به یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در تهران مبدل شود. شما نیز می توانید با مراجعه به این مرکز لوازم خانگی معیوب خود را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها تعمیر نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: